مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:152020-09-20اقتصادي

گره قطار شهری اهواز باید باز شود


در زمینه اجرای پروژه قطار شهری اهواز باید کار موثری کنیم تا گره گذشته باز شود و کار پیش برود؛ اجرای کار، نیازمند دقت و به کارگیری متخصصان است تا به نتیجه خوب برسیم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در زمینه اجرای پروژه قطار شهری اهواز باید کار موثری کنیم تا گره گذشته باز شود و کار پیش برود؛ اجرای کار، نیازمند دقت و به کارگیری متخصصان است تا به نتیجه خوب برسیم.

غلامرضا شریعتی در مراسم انعقاد تفاهم نامه احداث و عملیات تکمیلی خط یک متروی اهواز که یکشنبه شب (30 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در این مدت منشاء خدمات بسیاری در کشور و خوزستان بوده است؛ در خوزستان یکی از شاهکارهای قرارگاه سازندگی احداث سد کرخه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: احداث سد گتوند نیز کار بزرگی بود.

سد دیگری نیز که در کنترل سیلاب های خطرناک اثرگذاری خواهد داشت، سد بختیاری است که توسط این قرارگاه در حال احداث است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

شریعتی بیان کرد: با وجود اینکه با محدودیت منابع مواجه هستیم اما دو سد بهمنشیر و اروند برای جلوگیری از پیشروی آب دریا پیش بینی شده اند که یکی از آن ها در دست قرارگاه است و حدود 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره قطار شهری اهواز باید باز شود

گره قطار شهری اهواز باید باز شود