مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-20اقتصادي

اجرای 50 درصد از پروژه های مترویی کشور توسط قرارگاه خاتم


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در حال حاضر حدود 670 کیلومتر مترو در سطح کشور به بهره برداری رسیده و یا در دست اجرا است که حدود 330 کیلومتر از این میزان را قرارگاه خاتم در شهرهای مختلف اجرا کرده یا در دست اجرا دارد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در حال حاضر حدود 670 کیلومتر مترو در سطح کشور به بهره برداری رسیده و یا در دست اجرا است که حدود 330 کیلومتر از این میزان را قرارگاه خاتم در شهرهای مختلف اجرا کرده یا در دست اجرا دارد.

سعید محمد در مراسم انعقاد تفاهم نامه احداث و عملیات تکمیلی خط یک متروی اهواز که یکشنبه شب (30 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نسبت به مردم کل کشور احساس رسالت برای خدمت رسانی می کند اما مردم خوزستان دو حق بر گردن ما دارند؛ به گفته امام خمینی(ره)، مردم خوزستان ولی نعمتان ما هستند و به واسطه رشادت ها و سختی های هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما و همه مردم کشور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه در سال های بعد از جنگ نیز سرعت بازسازی افت و خیز داشت، هنوز هم شاهد مشکلات و محرومیت های زیادی در استان خوزستان هستیم و شرمنده هستیم اما قرارگاه سازندگی بعد از جنگ و در سال 68 هدف گذاری کرد که برای آبادانی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 درصد از پروژه های مترویی کشور توسط قرارگاه خاتم

اجرای 50 درصد از پروژه های مترویی کشور توسط قرارگاه خاتم