مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-20اجتماعي

رتبه 11 کنکور تجربی از هیچ سهمیه ای استفاده نکرد


پدر محمدطاها سالاری رتبه یکم کنکور تجربی در منطقه سه و رتبه 11 کشوری گفت: با وجود اینکه من جانباز هستم اما محمدطاها حاضر به استفاده از سهمیه ایثارگری در کنکور سراسری نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دانش آموزان استان کرمان در بسیاری از سال ها به رتبه های برتر کنکور دست می یابند و محمدطاها سالاری دانش آموز مدرسه تیزهوشان علامه حلی شهرستان کهنوج در کنکور سراسری 99 به رتبه یکم تجربی در منطقه سه و رتبه 11 در کشور دست یافت.

محمدطاها سالاری در حالی موفق شده به رتبه 11 کشوری در کنکور تجربی امسال دست پیدا کند که در یکی از شهرستان های محروم مشغول به تحصیل بوده است اما این پسر نخبه توانست با تلاش و پشتکار خود و حمایت خانواده اش به این موفقیت دست یابد.

هوشنگ سالاری پدر محمدطاها در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: محمدطاها دو برادر بزرگتر دارد که یکی از آنها دانش آموخته حقوق و دیگری دانشجوی پزشکی در تبریز است که رتبه 92 را در سال 95 کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه لیسانس حقوق دارد و معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کهنوج است و مادر محمدطاها هم دبیر ادبیات فارسی ست، ادامه داد: پسرم از دوران کودکی به درس خواندن و شرکت در آزمون های مختلف علاقه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 11 کنکور تجربی از هیچ سهمیه ای استفاده نکرد

رتبه 11 کنکور تجربی از هیچ سهمیه ای استفاده نکرد