مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-20سياسي

دستور عاجل استاندار در خصوص راه دسترسی نمایشگاه قم


تا دهه فجر به راهداری و دیگر عوامل دخیل در پیگیری راه دسترسی نمایشگاه زمان می دهیم تا مشکل این راه را بررسی و این نمایشگاه به بهره برداری برسد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: تا دهه فجر به راهداری و دیگر عوامل دخیل در پیگیری راه دسترسی نمایشگاه زمان می دهیم تا مشکل این راه را بررسی و این نمایشگاه به بهره برداری برسد.

بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اقدامات در قم، اهمیت مساله کاهش حجم تصادفات، است.

وی افزود: به هرکدام از دستگاه های مربوطه ضرب الاجلی فوری داد تا مانند یک اضلاع مثلث در کنار هم و با انسجام با برگزاری جلساتی با پیگیری معاونت امور عمرانی استانداری به دستاوردهای مطلوبی دست یافته و برای رسیدن به عوامل کاهش تصادفات استان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه هرچند جلسات این شورا هر شش ماه یک بار برگزار خواهد شد اما این به این معنی نباید باشد که از جلسات کارگروه های مرتبط به تصادفات غافل شویم، ابراز کرد: باید تا قبل از شش ماه دوم سال خروجی و دستاورد مهمی از جلسات کارگروه های مرتبط به امر ترافیک و تصادفات استان با پیگیری معاونت امور عمرانی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور عاجل استاندار در خصوص راه دسترسی نمایشگاه قم

دستور عاجل استاندار در خصوص راه دسترسی نمایشگاه قم