مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-20اقتصادي

جزییات پرداخت یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی


عضو کمیسیون برنامه‌و بودجه مجلس از پرداخت یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی از مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه‌و بودجه مجلس از پرداخت یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی از مهرماه امسال خبر داد و گفت: در این طرح که تدوین آن نهایی شده 40 میلیون ایرانی یارانه کالایی 60 هزارتومانی و 20 میلیون ایرانی یارانه 120 هزارتومانی به‌صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این طرح را حدود یک ماه پیش در صحن مطرح کردم که با اقبال بیش از 80 درصدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه و تصویب شد.

وی با بیان اینکه طرح تأمین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر پس از تصویب در صحن به کمیسیون برنامه‌وبودجه ارجاع و در خصوص تأمین منابع و نحوه پرداخت آن تصمیم‌گیری شد، افزود: این طرح روز گذشته تقریباً در کمیسیون برنامه‌وبودجه نهایی شده و حدود 31 هزار میلیارد تومان از منابع بودجه سال 99 به آن اختصاص داده شده تا دولت در شش‌ماهه دوم سال نسبت به اجرای آن گام عملی بردارد و طبق تکلیف از ابتدای مهرماه امسال لازم‌الاجرا است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تأمین منابع مالی طرح تأمین و توزیع کالاهای اساسی دهک‌های پایین جامعه در سال 1400 نیز گفت: دولت منابع لازم برای تأمین و توزیع کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی

جزییات پرداخت یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی