مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-20سياسي

کشتی تجاری حامل 28 هزار تن برنج به زودی در بندر بوشهر پهلو می گیرد


استاندار بوشهر  یکی از آثار مهم سفر معاون وزیر صمت به بوشهر را افزایش کشتی های حامل کالاهای اساسی به بندر بوشهر دانست و  گفت: کشتی تجاری حامل 28 هزار تن برنج به زودی در بندر بوشهر پهلو می گیرد.

- عبدالکریم گراوند در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در 8سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: اوائل پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با تحلیل نادرست که یک انقلاب نوپا شکل گرفته است با مشارکت بلوک شرق و غرب، علیه جمهوری اسلامی ایران حمله ناجوانمردانه ای کرد که با نصرت الهی، نقش با ارزش امام راحل و رزمندگان اسلام، درس بزرگی به دشمنان دادند و پیروز میدان شدند.

وی، با بیان اینکه اکنون همان روحیه دفاع مقدس در جامعه در مقابله با کرونا حاکم است گفت: مردم و اقشار مختلف جامعه همانند 8 سال دفاع مقدس به یاری آسیب دیدگان اقتصادی در جریان بحران کرونا شتافتند و با مشارکت در رزمایش کمک مومنانه خدمات به ارزشی به جامعه هدف ارائه کردند.

استاندار بوشهر با گرامیداشت چهلمین سال تاسیس صدا و سیمای استان بوشهر، خدمات رسانه ملی و استانی را ستود و خاطر نشان کرد: صدا و سیمای استان بوشهر با توانمندی های گوناگون در سطح ملی و منطقه ای مثمر ثمر بوده و شاهد بالندگی و توانمندی این رسانه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی تجاری حامل 28 هزار تن برنج به زودی در بندر بوشهر پهلو می گیرد

کشتی تجاری حامل 28 هزار تن برنج به زودی در بندر بوشهر پهلو می گیرد