مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-20سياسي

آذربایجان شرقی از نظر اقتصاد دانش بنیان بسیار ضعیف است


نماینده مردم میانه در مجلس، بابیان اینکه این استان برغم برخورداری از ظرفیت های بالای علم و فناوری سهم اندکی از اقتصاد دانش بنیان دارد تاکیدکردکه مسئولان باید توجه ویژه ای به این حوزه به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه و صنعتی شدن داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی، در مورد انتشار خبری از سوی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر اینکه گفتمان دانش بنیان در آذربایجان شرقی جاری است، گفت: بر اساس گزارش موسسات دانش بنیان در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، استان آذربایجان شرقی از نظر اقتصاد دانش بنیان بسیار ضعیف است و برخلاف آنچه تصور می کردیم 1/4 اصفهان بوده در حالیکه در سایر حوزه ها شرایط مشابهی با این استان دارد، بنابراین نتیجه اعلام شده راضی کننده نبود.

ایجاد موسسات دانش بنیان یکی از ملزومات توسعه کشور است نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در این نشست درخواست کردیم تا آمارها در این زمینه به تفکیک شهرستان های استان آذربایجان شرقی ارائه شود، چرا که براساس اطلاعات ارائه شده، سهم شهرستان هایمان از اقتصاد دانش بنیان بسیار اندک خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: ما انتظار داریم استان آذربایجان شرقی با برخورداری از پتانسیل بالایی که در حوزه علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی از نظر اقتصاد دانش بنیان بسیار ضعیف است

آذربایجان شرقی از نظر اقتصاد دانش بنیان بسیار ضعیف است