مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-20بين الملل

پامپئو: کشورهای عربی را قانع کردیم برای تضمین امنیت شان با اسراییل همکاری کنند


وزیر خارجه آمریکا در سخنانی مدعی شد که به دلیل تهدید ایران، کشورهای عربی را قانع کرده که برای تضمین امنیت شان با رژیم صهیونیستی همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه به تلاش دولت این کشور برای قانع کردن کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای سازش با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی در سخنانی مدعی شد: ترامپ درک کرد که ایران تهدیدی در منطقه به شمار می آید و به همین دلیل کشورها در خلیج (فارس) را قانع کردیم که برای تضمین امنیتشان با اسراییل همکاری کنند.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: کشورهای بیشتری اسراییل را برسمیت خواهند شناخت و با آن همکاری تجاری خواهند داشت.

پامپئو در حالی مدعی می شود که برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را برای ارتباط با رژیم صهیونیستی قانع کرده که روز گذشته ایهود باراک  نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که طی 15 سال گذشته 6 بار با عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات دیدار داشته است.

امارات متحده عربی و بحرین چند روز پیش از تصمیم خود برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند و روز سه شنبه گذشته وزرای خارجه این دو کشور کوچک حاشیه خلیج فارس با حضور در کاخ سفید توافق سازش را با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تحت نظارت دونالد ترامپ ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: کشورهای عربی را قانع کردیم برای تضمین امنیت شان با اسراییل همکاری کنند

پامپئو: کشورهای عربی را قانع کردیم برای تضمین امنیت شان با اسراییل همکاری کنند