مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:002020-09-20سياسي

واکنش وزارت کشور به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی


وزارت کشور در واکنش به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی اعلام کرد که مسئولیت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای حل مسأله حاشیه نشینی از سال 1382 به«ستاد ملی ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی» تحت مسئولیت مستقیم وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است.

- وزارت کشور در واکنش به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی اعلام کرد که مسئولیت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای حل مسأله حاشیه نشینی از سال 1382 به ستاد ملی ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی تحت مسئولیت مستقیم وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسان وزارت کشور، در پی طرح رسانه ای اظهارات یکی از نمایندگان با ادعای 7 سال تعلل وزارت کشور در خصوص حاشیه نشینی، برای آگاهی عموم مخاطبان شریف و تنویر افکار عمومی، گزارش اقدامات سازمان امور اجتماعی کشور در راستای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی و حل مسأله حاشیه نشینی منتشر شد.

متن کامل این گزارش بدین شرح است: مسئولیت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای حل مسأله حاشیه نشینی از سال 1382 طی تصویب سندی با عنوان سند ملی توانمندسازی وساماندهی سکونتگاههای غیررسمی توسط هیأت وزیران به ستاد ملی ساماندهی وتوانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی تحت مسئولیت مستقیم وزارت راه وشهرسازی واگذار شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت کشور به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی

واکنش وزارت کشور به ادعای تعلل در مدیریت حاشیه نشینی