مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-20سياسي

پاسخ وزارت کشور درباره حاشیه نشینی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل وزارت کشور، در پی طرح رسانه ای اظهارات یکی از نمایندگان با ادعای 7 سال تعلل وزارت کشور در خصوص حاشیه نشینی، - وزارت کشور درباره حاشیه نشینی خاطرنشان کرد: عمده ترین و مهم ترین برنامه این وزارتخانه در محلات حاشیه نشین ایجاد دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در محلات حاشیه نشین بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل وزارت کشور، در پی طرح رسانه ای اظهارات یکی از نمایندگان با ادعای 7 سال تعلل وزارت کشور در خصوص حاشیه نشینی، گزارش اقدامات سازمان امور اجتماعی کشور در راستای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی و حل مسأله حاشیه نشینی منتشر شد.

متن کامل این گزارش بدین شرح است:مسئولیت سیاستگذاری و برنامه ریزی برای حل مسأله حاشیه نشینی از سال سال 1382 طی تصویب سندی با عنوان سند ملی توانمندسازی وساماندهی سکونتگاه های غیررسمی توسط هیأت وزیران به ستاد ملی ساماندهی وتوانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی تحت مسئولیت مستقیم وزارت راه وشهرسازی واگذار شده است.

هیات وزیران در سال 1393 سند ملی احیاء، بهسازی و نوسازی و توانمندسازی بافت های ناکارآمد شهری را تصویب و ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار را به ریاست رییس جمهور و نایب رییسی وزیر راه و شهرسازی به وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی سکونتگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت کشور درباره حاشیه نشینی ها

پاسخ وزارت کشور درباره حاشیه نشینی ها