مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-20سياسي

ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر شاهرود


ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر شاهرود در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سید جواد بی طرف عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ضمن قدردانی از حضور معاون عمرانی استاندار سمنان در شهرستان شاهرود و بازدید از پروژه های عمرانی حوزه مدیریت شهری، گفت: شهرداری شاهرود در زمینه امیدآفرینی بین شهروندان تلاش بسیار خوبی داشته و به واسطه این تلاش ها امروز شاهدیم که شهر شاهرود به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز تلاش شهرداری شاهرود با اجرای پروژه های مدیریت شهری در جای جای شهر، برای تحقق مطالبات شهروندان است، اظهار کرد: بحث ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر شاهرود، از مباحث ویژه ای است که در دستور کار قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر شاهرود خاطرنشان کرد: طی ماه های آینده با انتقال شهرداری شاهرود به مجموعه خریداری شده از البرز شرقی، بار ترافیک از هسته مرکزی شهر کاهش می یابد و دسترسی مردم به شهرداری تسهیل می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: در خصوص اعتبارات ماده 58، توزیع اعتبار توسط دفتر امور شهری صورت می گیرد و نیاز است تا شهرداری ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و اعتبارات در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر شاهرود

ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر شاهرود