مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-20بين الملل

جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسراییل سکوت نخواهد کرد


مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مفتح استان همدان با محکومیت اقدام بحرین و امارات در عادی سازی برقراری روابط با رژیم صهونیستی گفت: جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسراییل در منطقه سکوت نخواهد کرد.

- محمد سعیدی کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار است اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با تلاش برای برقراری ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی جنایات خصمانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه امروز مردم بحرین و امارات باید در برابر ظلم آشکار حکام خود علیه ملت مظلوم فلسطین ایستادگی کنند گفت: البته اخبار گویای آن است که مردم این کشورها از این اتفاق ننگین رضایت ندارند و در مقابل این ظلم می ایستند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مفتح استان همدان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سیطره بر منابع نفتی و سلطه بر کشورهای منطقه بوده و هست افزود: امروزه شاهد خیز رژیم صهیونیستی برای تصاحب منابع نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم که باید مردم منطقه نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسراییل در منطقه سکوت نخواهد کرد افزود: باید از فرصت پیش رو و مشخص شدن چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسراییل سکوت نخواهد کرد

جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسراییل سکوت نخواهد کرد