مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-20اجتماعي

وضعیت بحرانی در تالش


مرادی مدیرکل ستاد بحران استانداری گیلان از خسارت های عمده در شهرستان تالش خبر داد و گفت: در تالش هم اکنون بارش باران وجود ندارد، اما حجم خسارت های وارده بسیار سنگین تخمین زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در پی بارش باران و وقوع سیل در گیلان، خسارت‌ها به زیرساخت‌ها به‌ویژه در غرب گیلان بالا گرفت به‌گونه‌ای که اکنون شهرستان تالش وضعیت بحرانی دارد.

، مطابق پیش‌بینی‌های هواشناسی استان گیلان، بارش باران از روز گذشته در استان از غرب گیلان آغاز شد و جریان ناپایداری‌ها به سمت شرق استان پیش رفت؛ هرچند شدت بارش‌ها در غرب استان هم در کوهستان و هم در جلگه بیشتر از شرق گیلان گزارش شد.

در پی هشدار‌های هواشناسی، سازمان مدیریت بحران استانداری گیلان نیز هماهنگی‌های لازم را از بالاترین سطح مدیریتی تا سطح بخشداری‌ها و حتی برخی از دهیاری‌های در معرض خطر انجام داده و آن‌ها را نسبت به بارش باران بالای 100 میلی‌متری به‌ویژه در غرب گیلان آگاه کرد.

ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان از مسئولان عضو ستاد در شهرستان‌ها و بخش‌ها خواست تا ضمن اطلاع‌رسانی به مردم و هماهنگی با دستگاه‌های امدادی، آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی در تالش

وضعیت بحرانی در تالش