مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-20اجتماعي

رویکرد موکب های حسینی فارس در دوران کرونا تغییر کرد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالبات در استان فارس با اشاره به تغییر رویکرد موکب هایی که سال های گذشته در اربعین حسینی تشکیل می شد، گفت: این موکب ها در قالب های مختلف به موکب سلامت، - ایسنا/فارس رییس ستاد بازسازی عتبات عالبات در استان فارس با اشاره به تغییر رویکرد موکب هایی که سال های گذشته در اربعین حسینی تشکیل می شد، گفت: این موکب ها در قالب های مختلف به موکب سلامت، مهربانی، پویش مهر و حرم عشق تبدیل شده اند.

اسکندر قاسمی عصر یکشنبه 30 شهریور در جلسه ستاد اربعین حسینی استان فارس گفت: سال گذشته 68 موکب از استان فارس به ظرفیت یکصدهزار نفر، زائران اربعین حسینی را تحت پوشش شبانه روزی قرار دادند.

او افزود: امسال نیز این موکب ها در قالب های مختلف و در وضعیت کرونایی به موکب سلامت برای تهیه اقلام بهداشتی، موکب مهربانی برای توزیع کمک های معیشتی به میزان 18 هزار بسته، پویش مهر اربعین برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش اموزان و موکب حرم عشق برای ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) اختصاص داده شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالبات در فارس همچنین به انجام زیارت نیابتی برای هم استانی ها در روز اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: صحن امام حسین(ع) در حال ساخت است و از ظرفیت موکب ها در این ساخت بخشی از این صحن استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد موکب های حسینی فارس در دوران کرونا تغییر کرد

رویکرد موکب های حسینی فارس در دوران کرونا تغییر کرد