مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-20اجتماعي

همزمان با اربعین حسینی، موکب های فارس در چهار قالب به مردم خدمت رسانی می کنند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط خاص کرونا، پیاده روی اربعین را نداریم، گفت: امسال موکب های فارس در قالب چهار موکب کلی به مردم استان خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسکندر قاسمی بعدازظهر امروز در نشست اربعین حسینی اظهار داشت: سال گذشته، استان فارس 68 موکب را با ظرفیت پذیرش و خدمات رسانی به یکصد هزار نفر زائر در هر شبانه روز در اربعین تحت پوشش داشت.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به شرایط خاص امسال به دلیل شیوع ویروس ، امسال اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و موکب های تحت پوشش ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس که از ابتدای شیوع این ویروس اقدامات بسیاری را در حوزه های مختلف انجام داده اند امروز نیز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف استان هستند.

وی تهیه اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و البسه بهداشتی را از جمله این اقلام دانست و گفت: این موکب در قالب موکب سلامت در ایام ماه صفر و همزمان با اربعین حسینی نیز خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

موکب مهربانی، یکی دیگر از موکب هایی است که قاسمی از آن نام برد و اظهار داشت: این موکب با تهیه 18 هزار بسته معیشتی جهت توزیع میان نیازمندان در ماه صفر تشکیل شده و آماده خدمت رسانی به محرومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با اربعین حسینی، موکب های فارس در چهار قالب به مردم خدمت رسانی می کنند

همزمان با اربعین حسینی، موکب های فارس در چهار قالب به مردم خدمت رسانی می کنند