مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-20اقتصادي

دژپسند: باید تمامی بیمه ها طرح محور شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، فرهاد دژپسند در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی، - وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه ضریب نفوذ صنعت بیمه به 3.

6 درصد رسید، گفت: باید تمامی بیمه ها، طرح محور شوند و با صدور یک کارت بیمه هوشمند هر فرد بتواند بیمه های متناسب با شرایط زندگی خود را تهیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، فرهاد دژپسند در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی، موفقیت واقعی صنعت بیمه را فراتر از آمارها دانست و گفت: زمانی ما می توانیم بگوییم صنعت بیمه موفقی داریم که بیمه در ذهن مردم به عنوان یک پناهگاه امن و پشتیبان باشد و بیمه را فقط بیمه های اجباری مانند شخص ثالث ندانند، بلکه برای هر کاری اول دنبال بیمه نامه متناسب با آن کار باشند تا ریسک خود را به صنعت بیمه انتقال دهند و بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

رییس مجمع عمومی بیمه مرکزی از صندوق بیمه حوادث طبیعی به عنوان صندوق نجات بودجه دولت یاد کرد و گفت: باتوجه به عملکرد بسیار خوب صنعت بیمه در جریان سیل سال 1398 امیدوارم با تاسیس این صندوق بتوانیم از ظرفیت های صنعت بیمه در پذیرش ریسک های طبیعی بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: باید تمامی بیمه ها طرح محور شوند

دژپسند: باید تمامی بیمه ها طرح محور شوند