مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-20پزشكي

هرمز شجاعی مهر: من دو قلب دارم/ نخواستم مشکلاتم را به مردم منتقل کنم


هرمز شجاعی مهر، گوینده و مجری پیشکسوت برنامه های خانواده رادیو و تلویزیون، می گوید همیشه با قلبِ شاد و پُر انرژی خود مقابل دوربین قرار گرفته و با وجود آن که در چند ماه گذشته چندین عمل جراحی و ابتلا به بیماری کرونا را پشت سر گذاشته است، - جی پلاس، علاقه مندان به برنامه های خانوادگی رادیو و تلویزیون، 38 سال است با صدایش و نزدیک به 30 سال است که با تصویرش آشنا هستند.

بسیاری از مخاطبان رادیو با برنامه خانه و خانواده او خاطره دارند و جمع زیادی از بینندگان تلویزیون، ساعت ها پای اجرایش در برنامه سیمای خانواده نشسته اند؛ هرمز شجاعی مهر که در سن 64 سالگی، همچنان حضوری پُر رنگ در عرصه رسانه دارد.

خبرآنلاین نوشت؛ مادرانی که در دهه 60، شنونده خانه و خانواده رادیو بوده اند، امروز مادربزرگ شده اند و کودکانِ آن روزها، اینک خودشان تشکیل خانواده داده اند.

به بهانه همین خاطره جمعی دو سه نسل از مخاطبان رادیو و تلویزیون، به گفت وگو با هرمز شجاعی مهر نشستیم و او چون برنامه های تلویزیونی، صحبتش را با سلام و علیک با مخاطبان آغاز کرد.

نزدیک به چهار دهه است که مردم، شنونده و بیننده برنامه های اجتماعی و خانوادگی شما در رادیو و تلویزیون بوده اند؛ این فرصت و توشه ای است که کم تر مجری و گوینده ای از آن بهره مند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمز شجاعی مهر: من دو قلب دارم/ نخواستم مشکلاتم را به مردم منتقل کنم

هرمز شجاعی مهر: من دو قلب دارم/ نخواستم مشکلاتم را به مردم منتقل کنم