مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-20اقتصادي

بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار مترمربع معابر شیراز آسفالت شده است


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: طی 6 ماه اول امسال علی رغم وجود کاستی های فراوان بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار مترمربع از معابر شیراز آسفالت شده است.

- ایسنا/فارس معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: طی 6 ماه اول امسال علی رغم وجود کاستی های فراوان بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار مترمربع از معابر شیراز آسفالت شده است.

اسماعیل صالحی بعداز ظهر یکشنبه 30 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: حجم عملیات آسفالت معابر اجرایی شده در شیراز چه به لحاظ وسعت چه اعتبار هزینه شده با هیچ سالی در گذشته برابری نمی کند.

او ضمن قدردانی از همکاری بخش های مختلف شهرداری شیراز، گفت: بخش قابل توجهی از عملیات آسفالت معابر شیراز طی ماه های خرداد تا شهریور اجرایی شده است.

صالحی با اشاره به تداوم عملیات آسفالت معابر شهری شیراز تا پایان امسال، گفت: طی ماه های آتی معابر اصلی شیراز در اولویت اجرای عملیات آسفالت قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز تاکید کرد که برای جلوگیری از مخدوش و تخریب شدن آسفالت، با دستگاه های اجرایی برای انجام عملیات عمرانی مورد نیاز طی سال های آتی، هماهنگی و از آنان استعلام شده است.

صالحی ابراز امیدواری کرد که با تداوم همکاری دستگاه های خدمات رسان شیراز، عملیات آسفالت معابر این شهر تا پایان سال تسریع شده و کل گستره شهر را در بر گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار مترمربع معابر شیراز آسفالت شده است

بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار مترمربع معابر شیراز آسفالت شده است