مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-20سياسي

امروز آمریکا شکست خورد


رییس جمهور اعلام کرد که آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه توانست تلاشی که برای لغو محدودیت های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.

- رییس جمهور اعلام کرد که آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه توانست تلاشی که برای لغو محدودیت های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه همانطور که در روزهای قبل پیش بینی می کردیم امروز به عنوان یک روز به یادماندنی در تاریخ دیپلماسی کشور خواهد بود، اظهار کرد: آمریکا به عنوان یک کشور زورگو در سطح جهان از دو سال پیش تلاش سرسختانه برای تحمیل مجدد تحریم های شورای امنیت علیه ایران را آغاز کرد که امروز به نقطه شکست خود رسید.

وی افزود: آمریکایی ها در همه این مدت و از روزی که از توافق هسته ای خارج شدند فکر می کردند که می توانند اتحادیه اروپا را به سمت خود بکشانند یا با تحریکاتی که انجام می دهند جمهوری اسلامی را به جایی برسانند که بتوانند بهانه ای برای بازگرداندن تحریم های شورای امنیت داشته باشند اما آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه توانست تلاشی که برای لغو محدودیت های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آمریکا شکست خورد

امروز آمریکا شکست خورد