مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20سياسي

14 محکوم به قصاص در کرمان از مرگ رهایی یافتند


رییس شوراهای حل اختلاف کرمان با اشاره به اینکه کرمان رتبه اول کشوری در زمینه سازش پرونده های قتل را دارد، گفت: 14 محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی تقی زاده اظهار کرد: با اهتمام اعضای شورای حل اختلاف شعب ویژه زندان و همچنین اقدام خداپسندانه خانواده های اولیای دم، 14 محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی و فرصت زندگی مجدد یافتند.

تقی زاده اظهار داشت: این اقدام ارزشمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تحقق اهداف و سیاست های کلان قوه قضاییه و گسترش فرهنگ سازی صلح و سازش صورت پذیرفته است.

وی اعلام کرد: شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در 4 ماه ابتدای سال جاری رتبه 2 کشوری را در زمینه آزادی زندانیان به خود اختصاص داده و موفق به کسب رتبه اول کشوری در زمینه سازش پرونده های قتل در این مدت زمان شده اند.

تقی زاده بیان کرد: یکی از شاخه های مهمی که اخیراً به مرکز توسعه حل اختلاف واگذار شده موضوع داوری و میانجیگری است که این مرکز با ایجاد کارگروه هایی در حال پیگیری و تهیه دستورالعمل های لازم است، ان شالله با شروع به کار آنها شاهد افزایش مصالحه میان اصحاب دعوی و کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 محکوم به قصاص در کرمان از مرگ رهایی یافتند

14 محکوم به قصاص در کرمان از مرگ رهایی یافتند