مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20اقتصادي

جهش تولید در واحدهای تولیدی ابهر کاملاً مشهود است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید در واحدهای تولیدی شهرستان ابهر کاملاً مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فغفوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به میزبانی یک شرکت تولیدی در ابهر برگزار شد، با بیان اینکه امروز با حضور استاندار زنجان توانستیم از پنج شرکت در شهرستان ابهر بازدید کنیم، افزود: آنچه که طی این بازدیدها از این واحدهای تولیدی مشاهده شد، روند مطلوب تحقق شعار سال بود.

وی با تاکید بر اینکه واحدهایی تولیدی که امروز برای بازدید با حضور نماینده عالی دولت در استان زنجان انتخاب شد، بر اساس پارامترهای جهش تولید انتخاب شده بود، تصریح کرد: روند فعالیت و تولید این شرکت ها علی رغم مشکلاتی که امروز در بخش های مختلف با آن مواجه هستیم، مطلوب بود، به گونه ای که می توانستیم تحقق جهش تولید را در این واحدها مشاهده کنیم.

فغفوری با یادآوری اینکه ابهر یکی از شهرستان هایی است که از واحدهای تولیدی خوبی برخوردار است، ادامه داد: یکی از واحدهای تولیدی در این شهرستان، اختصاص به تولید سیم و کابل نسوز دارد، این در حالی است که معتقدیم استان باید در زمینه تولید صنایع برق فشار ضعیف نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید در واحدهای تولیدی ابهر کاملاً مشهود است

جهش تولید در واحدهای تولیدی ابهر کاملاً مشهود است