مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20سياسي

ضرورت توجه به الگوپذیری بیشتر از دفاع مقدس در گام دوم انقلاب


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از حماسه عظیم حسینی است و در طول چهل سال اول انقلاب به وضوح دیدیم هرکجا فرهنگ دفاع مقدس را الگو و روش خود قرار دادیم به دستاوردهای بسیار زیادی رسیدیم .

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از حماسه عظیم حسینی است و در طول چهل سال اول انقلاب به وضوح دیدیم هرکجا فرهنگ دفاع مقدس را الگو و روش خود قرار دادیم به دستاوردهای بسیار زیادی رسیدیم .

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز یکشنبه 30 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس این فرهنگ ارزشمند به اوج تعالی و شکوفایی خود رسیده است و می توانیم بگوییم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس زمان صدور این فرهنگ به دنیای اسلام و جهان فرا رسیده و باید از کلیه ابزارها و توان لازم برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وی افزود: چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حقیقت طلیعه ای است برای ورود به مرحله جدیدی از شکوفایی دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم و باید بکارگیری این فرهنگ بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس را در حالی شروع می کنیم که شاهد بیانات فرمانده معظم کل قوا خواهیم بود و قطعا بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به الگوپذیری بیشتر از دفاع مقدس در گام دوم انقلاب

ضرورت توجه به الگوپذیری بیشتر از دفاع مقدس در گام دوم انقلاب