مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-20سياسي

پروژه آب رسانی به 59 روستای استان کرمانشاه به بهره برداری رسید


پروژه آب رسانی به 59 روستای استان کرمانشاه در هفته 21 از پویش (هرهفته الف ب ایران) از طریق ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

- کرمانشاه- کرمانشاه- پروژه آب رسانی به 59 روستای استان کرمانشاه در هفته 21 از پویش (هرهفته الف ب ایران) از طریق ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز آیین افتتاح آبرسانی به 59 روستا استان کرمانشاه در قالب پویش هر هفته الف ب ایران از طریق ویدئو کنفرانس توسط رضا اردکانیان وزیر نیرو و با حضور مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری و علیرضا کاکاوند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در روستای عزیز آباد شهرستان صحنه برگزار شد.

علیرضا کاکایی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در هفته 21 از پویش هر هفته الف ب ایران آبرسانی به 59 روستا استان کرمانشاه با اعتبار 297 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم 100 نفر از اهالی منطقه به بهره برداری رسید.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه بیش از 14 هزار نفر از نعمت آب سالم آشامیدنی بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستاها در کرمانشاه 124 کیلومتر لوله گذاری، 17 کیلومتر شبکه توزیع، سه ایستگاه پمپاژ و 860 هزار مترمکعب مخزن احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آب رسانی به 59 روستای استان کرمانشاه به بهره برداری رسید

پروژه آب رسانی به 59 روستای استان کرمانشاه به بهره برداری رسید