مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-20حوادث

واکنش پلیس فتا به کلیپ دزدیده شدن دختر جوان


معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از رسیدگی به زوایای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از رسیدگی به زوایای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی خبرداد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهارکرد: با توجه به انتشار کلیپ «دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان اینترنتی» در فضای مجازی و ادعا‌های مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه «پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته است» موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکیه را کذب اعلام و از دختر جوان با عنوان «نشر اکاذیب، تهمت و افتراء» اعلام شکایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس فتا به کلیپ دزدیده شدن دختر جوان

واکنش پلیس فتا به کلیپ دزدیده شدن دختر جوان