مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-20حوادث

فرد حیوان آزار دستگیر شد


رییس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فرد حیوان آزار خبر داد و گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ سید نظام موسوی رییس پلیس فتا غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر رصدهای انجام گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با نشانگاه ها و عاملان ترویج خشونت در شبکه های اجتماعی، فیلمی دلخراش منتشر شده است که در آن مردی در یک حرکت غیرانسانی به همراه آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده است.

وی ادامه داد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا غرب استان تهران رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

  سرهنگ موسوی در تشریح جزییات دستگیری این فرد حیوان آزار افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی ضمن دستگیری متهم، وی را به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد حیوان آزار دستگیر شد

فرد حیوان آزار دستگیر شد