مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-20سياسي

ولایتی: پارس کردن سگ آمریکایی به جایی نمی رسد


مشاور مقام معظم رهبری در گفت وگو با یک رسانه لبنانی با بیان اینکه اقدامات واشنگتن تنها یک نمایش است و تاثیری بر مسائل بین المللی نخواهد گذاشت تاکید کرد: - مشاور مقام معظم رهبری در گفت وگو با یک رسانه لبنانی با بیان اینکه اقدامات واشنگتن تنها یک نمایش است و تاثیری بر مسائل بین المللی نخواهد گذاشت تاکید کرد: پارس کردن این سگ آمریکایی به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفت وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: آمریکا نمی تواند هیچ چیزی علیه ملت ایران فعالسازی کند و اگر می خواهد مکانیزم ماشه را فعال کند هیچ کس در جهان از آن تبعیت نخواهد کرد.

وی افزود: آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد، ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های آمریکا و هم پیمانان آن مقابله کردیم، ما می توانیم از حاکمیت و عزت و کرامت خود محافظت کنیم.

ما می توانیم با تحریم ها مقابله کنیم و امور کشور را اداره کنیم بنابراین از اجرای چنین اقداماتی که بر مسائل بین المللی تاثیرگذار نیستند و تنها یک نمایش آمریکایی هستند، نگران نیستیم.

مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کرد به اینکه بینی آمریکا را به خاک مالید و گروهک داعش را شکست داد؛ گروهک تروریستی داعش را آمریکایی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: پارس کردن سگ آمریکایی به جایی نمی رسد

ولایتی: پارس کردن سگ آمریکایی به جایی نمی رسد