مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-20اجتماعي

رطوبت و دمای هوا در استان بوشهر افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا پایان هفته جاری رطوبت و دمای هوا در استان بوشهر افزایش می یابد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ساعت هایی از وقت امروز و امشب، قسمت هایی از شمال خلیج فارس با وزش بادهای شمالی دریا تا حدودی متلاطم است.

وی اضافه کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که طی این مدت ایجاد گردوخاک روی خشکی و نفوذ آن به شمال خلیج فارس دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا و طی روزهای آینده، غبار محلی، در بعضی ساعت ها وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده های غالب استان است.

وی از تداوم شرایط افزایشی دما و رطوبت در استان تا پایان هفته جاری خبر داد و بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته گناوه، خارگ، بوشهر و برازجان به ترتیب رطوبت 94، 84، 83 و 70 درصد را تجربه کردند.

مساعدی اضافه کرد: در این مدت خورموج با 45، اهرم و برازجان با 44 و عسلویه با 43 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی افزود: امروز جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت و از فردا متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 28 گاهی 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رطوبت و دمای هوا در استان بوشهر افزایش می یابد

رطوبت و دمای هوا در استان بوشهر افزایش می یابد