مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20اقتصادي

نقش شرکت ملی حفاری در طرح های نگهداشت و افزایش تولید نفت


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن تشریح فعالیت های این شرکت در پروژه های طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت از به کارگیری 12 دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدعبدالله موسوی گفت: تاکنون سه دکل حفاری 35، 81 و 48 فتح در میدان نفت شهر و دستگاه 27 فتح در میدان نفتی گچساران عملیاتی هستند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها به ترتیب در میدان های تحت سرپرستی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است، افزود: مجموع متراژ حفاری در این زمینه تا امروز افزون بر 6 هزار و 700 متر ثبت شده است.

این شرکت در اجرای این دو پروژه که در قالب EPD/EPC اجرا می شود در میدان گچساران پنج حلقه چاه توسعه ای و دو حلقه تعمیری و در میدان نفت شهر یک حلقه توسعه ای و چهار حلقه تعمیری حفر و تکمیل می کند و افزون بر فعالیت های زیرسطحی، انجام امور روسطحی نیز به عهده شرکت ملی حفاری ایران است.

موسوی با این توضیح که با تأمین کالا و مواد و افزایش تعداد دکل های حفاری در اجرای پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی گچساران شتاب بخشی خواهد شد، گفت: در پروژه نفت شهر عملیات تعمیر و تکمیل دو حلقه چاه به پایان رسید و حفاری سومین حلقه چاه در روزهای اخیر آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شرکت ملی حفاری در طرح های نگهداشت و افزایش تولید نفت

نقش شرکت ملی حفاری در طرح های نگهداشت و افزایش تولید نفت