مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20سياسي

جریان تحریف دنبال ترویج روح ناامیدی و وابستگی در ملت ایران است


معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جریان تحریف می خواهد با روش های مختلف، روح نا امیدی و وابستگی را در ملت ایران ترویج دهد.

- بوشهر - معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جریان تحریف می خواهد با روش های مختلف، روح نا امیدی و وابستگی را در ملت ایران ترویج دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضایی ظهر یکشنبه در جمع پاسداران سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار داشت: جریان تحریف نقش نفوذی دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود را ایفا می کند.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، برای شکست تحریم ها، اول باید جریان تحریف را شکست دهیم زیرا جریان تحریف در واقع بال حرکت جریان تحریم است.

رضایی ادامه داد: اگر این بال ها را بشکنیم تحریم قطعاً شکست کامل تری خواهد خورد و البته ملت ما نشان داده است که با روح حسینی و عاشورایی خود، انشاالله هر روز به سمت تمدن نوین اسلامی گام های بلند تری بر می دارد.

وی با بیان اینکه زیارت عاشورا تجسم یک مرزبندی واقعی با دشمنان است، افزود: زیارت عاشورا در واقع اعلام شفاف دوستی با دوستان اهل بیت و دشمنی با دشمنان اهل بیت است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: زیارت عاشورا یک درس زمان شناسی، جریان شناسی، جبهه شناسی و دشمن شناسی است که هر چهار مورد آن برای بصیرت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف دنبال ترویج روح ناامیدی و وابستگی در ملت ایران است

جریان تحریف دنبال ترویج روح ناامیدی و وابستگی در ملت ایران است