مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20سياسي

گزارش تخلفات دپوی نهاده های کشاورزی به مجلس ارائه شود


کمیسیون کشاورزی باید از تخلفات گسترده دپوی نهاده های کشاورزی گزارشی را به صحن علنی ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش شدید قیمت نهاده های کشاورزی گفت: متاسفانه شاهدیم که نهاده های کشاورزی در گمرکات کشور دپو شده است که در صورت ماندگاری دچار قاچاق خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات آن است که اخیراً وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده کشاورزان برای کاشت درخت باید پروانه اخذ کنند که چنین مساله ای در تاریخ سابقه نداشته و وزیر جهاد کشاورزی نباید چنین بخشنامه هایی صادر شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه گفت: بخشی از مربیان پیش دبستانی هنوز بلاتکلیفند و وضعیت استخدام آنها تعیین تکلیف نشده و لازم است مساله هر چه سریعتر رسیدگی شود.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این تذکر گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس ماموریت یافته اند که از محصولات کشاورزی و نهاده های دامی دپوشده بازدید کنند و متاسفانه دیدیم گزارش هایی هم از دپوی این محصولات از صدا و سیما پخش شد.

وی تاکید کرد: درباره بسیاری از نهاده ها، از یک سو شاهد گرانی هستیم و از سوی دیگر می بینیم که برخی کشاورزان و مرغ داران سهمیه خود را دریافت کرده و در بازار آزاد با ماب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تخلفات دپوی نهاده های کشاورزی به مجلس ارائه شود

گزارش تخلفات دپوی نهاده های کشاورزی به مجلس ارائه شود