مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-20ورزشي

اعتراض تیم دوکوهه اندیمشک به تصمیم هیات فوتبال خوزستان


سرپرست تیم فوتبال دوکوهه اندیمشک گفت: به تصمیم هیات فوتبال خوزستان مبنی بر اعلام تیم فرهنگ رامهرمز به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال استان و نماینده خوزستان در لیگ دسته سه کشور معترض هستیم.

- ایسنا/خوزستان سرپرست تیم فوتبال دوکوهه اندیمشک گفت: به تصمیم هیات فوتبال خوزستان مبنی بر اعلام تیم فرهنگ رامهرمز به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال استان و نماینده خوزستان در لیگ دسته سه کشور معترض هستیم.

شهرام شکریان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: تیم دوکوهه اندیمشک با اختلاف شش امتیاز نسبت به تیم فرهنگ رامهرمز در رده دوم لیگ برتر فوتبال استان قرار داشت و در حالی که شش بازی تا پایان مسابقات باقی مانده بود، لیگ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد اما در تصمیمی از سوی هیات فوتبال، روز گذشته اعلام شد که تیم فرهنگ رامهرمز به عنوان قهرمان لیگ و نماینده خوزستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: ما به این تصمیم معترض هستیم و معتقدیم که حق تیم ما ضایع شده است و هیات فوتبال باید پاسخگو باشد زیرا شش بازی یعنی 18 امتیاز باقی مانده بود و این که بیایند و در چنین شرایطی یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند، درست نیست.

چطور برای معرفی تیم قهرمان لیگ برتر جوانان استان قرار است ادامه مسابقات بین چهار تیم مدعی برگزار شود اما چنین تصمیمی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تیم دوکوهه اندیمشک به تصمیم هیات فوتبال خوزستان

اعتراض تیم دوکوهه اندیمشک به تصمیم هیات فوتبال خوزستان