مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-20سياسي

گسترش همکاری صنعتی و پزشکی علوم پزشکی شهیدبهشتی با پارس خودرو


دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و شرکت پارس خودرو با هدف توسعه پروژه های پزشکی و صنعتی تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

- دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و شرکت پارس خودرو با هدف توسعه پروژه های پزشکی و صنعتی تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با شرکت صنعتی پارس خودرو که 30 شهریورماه برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همگرایی دومجموعه شاهد پیشرفت های مهم در ایجاد فرآیندهای کاربردی بین حوزه صنعت و علوم پزشکی کشور باشیم.

وی با اشاره به انگیزه بالا و روحیه ارتقای خدمت بین دو مجموعه دانشگاه و گروه صنعتی پارس خودرو، چشم انداز عملیاتی شدن پروژه های مشترک را کاملا روشن دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که امضای تفاهم نامه با گروه صنعتی پارس خودرو نقطه آغازین پارادایم همکاری با گروه های صنعتی تلقی می شود، شروع این تعاملات را همزمان با هفته دفاع مقدس نشان از اعتماد و خوداتکایی کشور در حوزه صنعت و پزشکی عنوان کرد.

دکتر زالی با تاکید بر این که عصاره هشت سال دفاع مقدس اتکا به منابع درون زاست، افزود: دستاورد تاریخی دفاع مقدس، اتکا و اعتماد به جوانان این مرز و بوم است که نتیجه این اعتماد در پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری صنعتی و پزشکی علوم پزشکی شهیدبهشتی با پارس خودرو

گسترش همکاری صنعتی و پزشکی علوم پزشکی شهیدبهشتی با پارس خودرو