مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-20سياسي

تیپ 216 زرهی زنجان 700 شهید تقدیم نظام کرده است


فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان گفت: تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان بیش از 700 شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر داود حمدی ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه ارتش در همه دوران، آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان را داشته است، افزود: آنچه که امروز در اولویت ارتش قرار دارد، به روزرسانی تجهیزات خود در راستای دفاع از کشور است.

وی با یادآوری اینکه رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، با از خودگذشتگی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و حماسه ماندگار خلق کردند، تصریح کرد: دفاع مقدس عرصه ای بود که همه مردم در طول هشت سال حضور ارزشمند و موثری در آن داشته و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان با تاکید بر اینکه حضور آحاد مردم در دوران دفاع مقدس را باید یکی از زرین ترین برگ های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد، ادامه داد: دشمن تا دندان مسلح در طول هشت سال جنگ تحمیلی از هیچ تلاشی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرد و از حمایت بلوک شرق و غرب برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 216 زرهی زنجان 700 شهید تقدیم نظام کرده است

تیپ 216 زرهی زنجان 700 شهید تقدیم نظام کرده است