مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-20سياسي

برگزاری هفته دفاع مقدس با محوریت فضای مجازی


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس زمانی روی داد که انقلاب اسلامی به تازگی به پیروزی رسیده بود و یک انقلاب نوپا بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی برای آغاز جنگ تمایلی نداشت، بیان کرد: دشمن تصور می کرد با آغاز جنگ خیلی زود کشور را تصرف خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی برای حضور در جنگ آماده شدند عنوان کرد: ایثارگری مردم در این جنگ یکی از زیبایی های هشت سال دفاع مقدس است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه جوانان در هشت سال دفاع مقدس حضوری تاریخی داشتند، ادامه داد: ولایتمداری و علاقه به شهادت در راه انقلاب از ویژگی های بارز جوانان در هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس ادامه داد: صدور انقلاب به جهان، تثبیت پایه های انقلاب و افزایش قدرت انقلابی و .

از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته دفاع مقدس با محوریت فضای مجازی

برگزاری هفته دفاع مقدس با محوریت فضای مجازی