مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-20ورزشي

چمن ورزشگاه وطنی بازی های نساجی را به شهر دیگری منتقل کرد


باشگاه نساجی اعلام کرد تا زمان تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به چمن طبیعی، در ورزشگاه دیگری در استان مازندران میزبان حریفان در مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در این بیانیه آمده است: پیرو تماس های مکرر هواداران فهیم باشگاه نساجی مازندران بابت میزبانی مسابقات لیگ بیستم اعلام می دارد حسب مصوبه هیئت مدیره باشگاه تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، قادر به میزبانی نخواهیم بود.

نظر به اینکه از یکسو بازی در زمینی با چنین کیفیت نامناسب چمن مصنوعی احتمال مصدومیت بازیکنان را به نحو چشمگیری افزایش داده به انضمام صراحت سازمان محترم لیگ مبنی بر ممنوعیت برگزاری بازی ها در این زمین و از سوی دیگر در راستای  لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر بودن مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا ،  فرصتی برای تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی و تبدیل آن به چمن طبیعی به وجود آمده که حدود 10 ماه تا یک سال زمان خواهد برد، باشگاه نساجی مازندران بر آن است برای فصل جدید ورزشگاه دیگری را معرفی نماید.

براین اساس به اطلاع عموم می رساند این باشگاه تا زمان آماده شدن زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی در هر ورزشگاه دیگری در استان مازندران که از چمن طبیعی برخوردار بوده و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمن ورزشگاه وطنی بازی های نساجی را به شهر دیگری منتقل کرد

چمن ورزشگاه وطنی بازی های نساجی را به شهر دیگری منتقل کرد