مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-20سياسي

نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود


نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در نشست با رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان استان در حال سرعت گرفتن برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حوزه بهداشت و درمان استان به نسبت سال های گذشته به مراتب بهتر شده و در حال سرعت گرفتن برای رسیدن به نقطه مطلوب است.

وی افزود: اقدامات ارزشمند مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان از تلاش این مجموعه برای ارتقا سطح سلامت حوزه بهداشت و درمان استان داشته و جای تقدیر دارد.

جمیری بیان داشت: بایستی حرکتمان برای رسیدن به نقطه مطلوب حرکتی کاملاً جدی، حساب شده و دقیق بوده و از همه فرصت های موجود بتوانیم به بهترین نحو استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در استان بوشهر از تمامی مواهب الهی برخوردار بوده و بایستی از آن در جهت آسایش و رفاه مردم استفاده کنیم.

جمیری خاطرنشان کرد: باید نقطه مطلوبی را برای حوزه بهداشت و درمان استان هدف گذاری کرده و برای رسیدن به آن هدف تمام تلاش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود

نقشه راه پنج سال آینده حوزه سلامت استان بوشهر تدوین شود