مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-20سياسي

افتتاح 18 واحد مسکن مددجویی رودسر در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه ناحیه رودسر از افتتاح 18 واحد مسکن مددجویی بااعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان رودسر خبر داد و بیان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سرهنگ پاسدار اسماعیل حسنی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با محوریت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت، آرامش و عزت امروز کشور مدیون ازخودگذشتگی، ایثار و جان فشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور هشت سال مقاومت و ایستادگی در برابر ابرقدرت های دنیا دانست و افزود: با رشادت ها و ازخودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان داده نشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با تأکید بر لزوم ترویج و تبیین اهداف والای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور و اسلام تصریح کرد: یکی از رسالت های خبرنگاران و اصحاب رسانه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت در جامعه است تا نسل جوان و نوجوان ما از این رشادت ها و از ایثارگری ها الگو بگیرند.

وی اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه را مرهون ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز به برکت این جان فشانی های رزمندگان ایران اسلامی به قدرت نظامی عظیمی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 واحد مسکن مددجویی رودسر در هفته دفاع مقدس

افتتاح 18 واحد مسکن مددجویی رودسر در هفته دفاع مقدس