مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-20بين الملل

دولت مستعفی یمن بار دیگر خواستارتمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد


وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن وابسته به ریاض بار دیگر خواستار تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن (وابسته به عربستان سعودی) بار دیگر خواستار تحریم تسلیحاتی ایران و تشدید فشارهای بین المللی علیه نظام ایران با هدف آنچه که توقف فعالیت های تروریستی علیه امنیت و ثبات منطقه و صلح بین المللی خواند شد.

به نوشته پایگاه خبری روزنامه سعودی الشرق الاوسط ، وی ضمن نادیده گرفتن نقش ریاض و دولت مستعفی یمن در کشتار مردم بی گناه این کشور مدعی شد: تداوم اقدام نظام ایران در تسلیح شبه نظامیان الحوثی و دادن کارشناس و پول لازم به این شبه نظامیان، نقض آشکار قطع نامه های بین المللی مرتبط با بحران یمن است.

الاریانی در ادامه این ادعاهای خود افزود: دستگیری یک باند حوثی قاچاق اسلحه ایرانی و اعتراف آن به آموزش دیدن در ایران و ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانگر شواهد غیرقابل انکاری از دخالت ایران در اداره قاچاق سلاح و حمایت از شبه نظامیان الحوثی با موشک های بالستیک و پهپاد برای انجام برنامه های خرابکارانه آن در منطقه است.

وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن مدعی شد که نیروهای انصارالله از توافق سوئد سوء استفاده می کنند و از بنادر الحدیده ، الص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستعفی یمن بار دیگر خواستارتمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد

دولت مستعفی یمن بار دیگر خواستارتمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد