مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-20سياسي

تفاهمنامه همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی


دانشگاه علامه طباطبایی در راستای همکاری، هم کنشی و مشارکت فعال برای ایجاد کنسرسیوم دانشگاهی در زمینه توسعه فعالیت های دانشگاه پژوهی و مشارکت در اعتباربخشی و رتبه بندی دانشگاه ها با موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

- دانشگاه علامه طباطبایی در راستای همکاری، هم کنشی و مشارکت فعال برای ایجاد کنسرسیوم دانشگاهی در زمینه توسعه فعالیت های دانشگاه پژوهی و مشارکت در اعتباربخشی و رتبه بندی دانشگاه ها با موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه همکاری با توجه به ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبایی به ­عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی و در راستای تقویت همکاری های دوجانبه در حوزه های سیاست گذاری، برنامه ریزی و مدیریت اثربخش دانشگاهی، با موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با اعتبار پنج سال منعقد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، همکاری و بهره گیری مشترک از توان علمی، اداری، مدیریتی و مالی دانشگاه و موسسه، اعلام نظر دانشگاه در خصوص اجرای طرح ها و برنامه های علمی، مطالعاتی و کارگاه های دانش افزایی موسسه، در اختیار قرار دادن کتب و نشریات مورد نیاز موسسه، تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی به تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

تفاهمنامه همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی