مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-20بين الملل

افشای اسنادی از ارتباط بختیار با صدام


مستند «شاپور بختیار» با روایت های شنیده نشده ای از ارتباط بختیار با صدام در زمان جنگ تحمیلی یکشنبه، 30 شهریور ساعت 22:15 از شبکه مستند پخش می شود.

- مستند شاپور بختیار با روایت های شنیده نشده ای از ارتباط بختیار با صدام در زمان جنگ تحمیلی یکشنبه، 30 شهریور ساعت 22:15 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور بختیار عنوان مستند تلویزیونی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه مستند روی آنتن می رود و حسن یوسفی کارگردان آن است.

یوسفی درباره این مستند تلویزیونی گفت: این مستند روایتی از زندگی شخصی و سیاسی دکتر بختیار است و گذری دارد بر فصل هایی از دوران کودکی و جوانی آخرین نخست وزیر رژیم پهلوی؛ ورود وی به جبهه ملی دوم، معاونت وزارت در دوره دکتر مصدق، فعالیت در حزب ایران و سپس نخست وزیری.

وی افزود: بخش عمده این فیلم بر بعد از انقلاب متمرکز است و با نگاهی موشکافانه به فرار بختیار از ایران و فعالیتهای سیاسی اش علیه جمهوری اسلامی ایران تا زمان مرگ می پردازد، اینکه بختیار چگونه بر آتش جنگ دمید.

حسن یوسفی گفت: برای ساخت این مستند پژوهش مفصلی انجام شده است و پژوهش های آن را دکتر یعقوب توکلی و غلامی از روزنامه نگاران توانمند بر عهده داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اسنادی از ارتباط بختیار با صدام

افشای اسنادی از ارتباط بختیار با صدام