مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-20بين الملل

با ترین های نقاط مختلف جهان آشنا شوید


بسیاری از توریست های ماجراجو در دنیا مایل هستند تا ریسک و خطرات یک سری از مقاصد را بر عهده بگیرند و سفری به ترسناک ترین مناطق جهان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مهرپرواز، یکی از مناطقی که در دنیا شهرت بالایی دارد و همواره دانشمندان و محققان زیادی در دنیا در حال تحقیق بر روی آن بودند مثلث برمودا است.

ترسناک ترین نقطه دنیا مثلث برمودا یک منطقه در اقیانوس اطلس است که کاملا هم مرز مشخصی ندارد.

اما تقریبا به شکل یک مثلث است که در میان ساحل جنوب شرقی آمریکا و جزیره کوبا، جزیره هیسپانیولا، جاماییکا و پورتوریکو قرار گرفته است.

بر طبق آمار و ارقام مجود می توان گفت که حدودا 50 کشتی و 20 هواپیما در آن ناپدید شده اند و سرمنشا همه افسانه ها در مورد مثلث برمودا نیز همین ناپدیدشدن هاست اما نکته اینجاست که تا به حال هواپیماها و کشتی های زیادی هم توانسته اند از این منطقه عبور کنند و اتفاقی هم برایشان نیفتاده است! محققین وجود طوفان های سهمگین در این منطقه را علت ناپدید شدن هواپیماها و کشتی ها در مثلث برمودا می دانند و اصلا دلایل افسانه ای را منطقی نمی دانند! این محققین بر این باورند که تغییرات آب و هوایی مثلث برمودا بسیار زیاد است و نکته دیگر اینکه در این منطقه یک سری ناهنجاری های ژئومغناطیسی هم وجود دارد که باعث می شود مسیریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترین های نقاط مختلف جهان آشنا شوید

با ترین های نقاط مختلف جهان آشنا شوید