مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-20بين الملل

ترامپ: زن ها را به مراتب بیشتر از مرد ها دوست دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از گاردین، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مدعی است که به رغم مخالفت دموکرات ها، طی هفته آتی، - رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک زن را برای تصاحب کرسی خالی دیوان عالی معرفی کند تا به این ترتیب هم رای قشر مؤنث را برای خود تضمین کند و هم ترکیب دیوان را به نفع حزب جمهوریخواه تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از گاردین، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مدعی است که به رغم مخالفت دموکرات ها، طی هفته آتی، یک زن را برای پر کردن کرسی خالی دیوان عالی این کشور، نامزد خواهد کرد.

وی همچنین گفت که گزینه مورد نظر او، زنی مستعد و شجاع خواهد بود.

اما رییس جمهور آمریکا از این هم پیشتر رفت و افزود: او باید یک زن باشد؛ چراکه من زن ها را به مراتب بیشتر از مرد ها دوست دارم- ابراز نظری که می تواند حاکی از تلاش او برای تبرئه خود از اتهام زن ستیزی باشد به ویژه آنکه اخیراً، یک شاکی جدید به پرونده سوء استفاده های جنسی او افزوده شده است.

روز گذشته، راث بیدر گینسبرگ یکی از 9 قاضی دیوان عالی آمریکا در سن 87 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان، فوت کرد.

مرگ وی از آن بابت حائز اهمیت است که یکی از 4 قاضی دموکرات این مرجع قضایی نیز بود و به این ترتیب، انتظار می رفت که خیلی زود، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: زن ها را به مراتب بیشتر از مرد ها دوست دارم

ترامپ: زن ها را به مراتب بیشتر از مرد ها دوست دارم