مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20پزشكي

پیشنهاد رییس صداوسیما به وزیر بهداشت


رییس صداوسیما در دیدار با وزیر بهداشت پیشنهاد داد کمیته کاری متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت و روان شناسان خبره و برنامه سازان خبره و باتجربه در زمینه مقابله با کرونا تشکیل شود تا بتوان این حساسیت ها را در مردم ایجاد کرد و موجی از بهبود و سلامت در کشور راه انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عبدالعلی علی عسکری، رییس صداوسیما در دیدار با وزیر بهداشت بر بالا بردن حساسیت مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تأکید کرد و تغییر سبک زندگی متناسب با پیشگیری از ویروس کرونا را از اولویت های برنامه سازی در این رسانه دانست.

رییس سازمان صداوسیما و معاونانش با سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاونان این وزارتخانه در نشستی دیدار و گفت وگو کردند.

علی عسکری با قدردانی از تلاش جهادگونه همه جهادگران عرصه سلامت کشور گفت: ما در رسانه ملی، فداکاری همه کادر درمانی کشور را ثبت و ضبط کردیم و از نزدیک شاهد تلاش این عزیزان بودیم.

وی افزود: در این چند ماه سعی کردیم با به نمایش گذاشتن این مجاهدت ها، از این جهاد مقدس قدردانی کنیم.

او دفاع مدافعان سلامت را همانند هشت سال دفاع مقدس دانست و متذکر شد: مسئول این پدیده عمومی همه ما هستیم و در این دفاع مردم باید در کنار پیشقراولان نظام سلامت از خود محافظت کرده و با آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس صداوسیما به وزیر بهداشت

پیشنهاد رییس صداوسیما به وزیر بهداشت