مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-20پزشكي

استفاده از ماسک برای این افراد ممنوع است


استفاده از ماسک برای کسانی که نمی توانند بدون کمک ماسک را از صورتشان بردارند، شامل نوزادان و کودکان خردسال و کسانی که دچار سختی تنفس هستند، - جی پلاس ، سازمان جهانی بهداشت توصیه می کند که کودکان پنج ساله و کوچکتر نباید ماسک بزنند.

بهداشت نیوز نوشت: افرادی که نمی توانند بدون استفاده از کمک، ماسک را از صورت شان بردارند، شامل نوزادان و کودکان خردسال و همچنین افرادی که دچار سختی تنفس هستند، نباید از ماسک استفاده کنند.

این امر بر مبنای ایمنی کودک و توجه به اینکه مقاطع رشد و تکامل کودکان خردسال ممکن است در سنین مختلف اتفاق بیفتد، استوار است.

برخی کشورها توصیه های متفاوتی درباره استفاده کودکان از ماسک دارند؛ بنابراین باید برای کسب اطلاعات مرتبط با سنین مختلف با سازمان ها و مقامات محلی تماس بگیرید.

اگر آنها اعلام کرده اند که کودکان پنج ساله و کوچکتر باید ماسک بزنند، در این صورت باید کودک در محدوده دید مستقیم شما یا یک سرپرست دیگر باشد تا بر استفاده ایمن از ماسک نظارت کنید.

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده دارای بیماری یا معلولیت است که استفاده از ماسک را سخت می سازد، درباره بهترین تصمیم با دکتر مشورت کنید.

وقتی تمرین می کنید، مکانی را انتخاب کنید که استفاده از ماسک ضروری نیست؛ مانند خانه یا در فضایی که می توانید فاصله اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک برای این افراد ممنوع است

استفاده از ماسک برای این افراد ممنوع است