مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-20سياسي

ایجاد مرکز فرهنگی و موزه در زادگاه شهید حسن باقری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده امروز در نشست خبری با عنوان ارائه برنامه های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین و بی نظیرترین افتخار ما دفاع مقدس است به طوریکه انقلاب اسلامی ایران نه تنها در ایران بلکه در کل جهان تحول ایجاد کرد و در حقیقت آرمان اصلی رهبر کبیر انقلاب از این انقلاب، اتصال آن به حکومت حضرت مهدی(عج) است.

  وی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تحقق این مهم، همت جمعی را می طلبد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: 8 سال دفاع مقدس مایه شکوه و عظمت جمهوری اسلامی شد و امنیت پایدار و اقتدار نظامی اسلامی را به ارمغان آورد.

وی در تشریح برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس گفت: البته برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد شروع شده و تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت ولی این برنامه ها در هفته دفاع مقدس پُررنگ تر خواهد بود که از دیروز آغاز شده است.

  عباسقلی زاده به دیدار با نماینده ولی فقیه، اجرای برنامه های داخلی و اجتماع برای شنیدن بیانات رهبری با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت آنلاین، رژه موتوری برای سرآغازین شروع برنامه های دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک شمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز فرهنگی و موزه در زادگاه شهید حسن باقری

ایجاد مرکز فرهنگی و موزه در زادگاه شهید حسن باقری