مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-20سياسي

برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه ریزی داشته باشیم


امروز جامعه ما آگاه شده و در فضای مجازی حضوری گسترده دارد، این فضا می تواند به ما کمک کند روابط خود را با مردم تعمیق بخشیده و ناهنجاری ها را اصلاح و ارزش های فرهنگی را منتقل کرده و از ارزش های دینی صیانت کنیم و برای این کار هم باید برنامه محور عمل کرد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: امروز جامعه ما آگاه شده و در فضای مجازی حضوری گسترده دارد، این فضا می تواند به ما کمک کند روابط خود را با مردم تعمیق بخشیده و ناهنجاری ها را اصلاح و ارزش های فرهنگی را منتقل کرده و از ارزش های دینی صیانت کنیم و برای این کار هم باید برنامه محور عمل کرد.

هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که با موضوع فضای مجازی امروز یکشنبه 30 شهریور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: همه ما می دانیم در هر اتفاقی که در جامعه رخ می دهد فرصت و تهدید در کنار هم وجود دارد؛ مهم این است که تهدیدها را خوب بشناسیم و قدر فرصت ها را بدانیم.

وی ادامه داد: اگر با رویکرد تبدیل تهدید به فرصت و تبدیل فرصت به ثروت به مسائل نگاه کنیم و اگر برخورد عالمانه داشته باشیم و با مطالعه نیازهای مردم پیش برویم در انجام امور موفق خواهیم بود لذا این امر باید محل توجه ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه ریزی داشته باشیم

برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه ریزی داشته باشیم