مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-20سياسي

غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس برپا می شود


نشست خبری غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان «روشنای خاطره ها»که قرار است همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با 1000 عنوان کتاب آغاز به کار کند با حضور مدیران چند ناشر دفاع مقدسی برگزار شد.

- نشست خبری غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان روشنای خاطره ها که قرار است همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با 1000 عنوان کتاب آغاز به کار کند با حضور مدیران چند ناشر دفاع مقدسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر در ابتدای این نشست گفت: در شرایطی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، ناشران کتاب دفاع مقدس دست به دست هم داده اند و با توجه به اینکه فرصت برای برنامه های حضوری حوزه کتاب کمتر است و بازارش تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته این غرفه مجازی را برپا کردیم.

وی افزود: یکی از اهداف برپایی غرفه روشنای خاطره ها که با همراهی سه ناشر دیگر یعنی روایت فتح، نشر شهید کاظمی و نشر 27 بعثت انجام می شود، جلوگیری از رکود بازار کتاب های دفاع مقدس است.

ما پیشتر چیزی مشابه این طرح را همزمان با ایامی که برای نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته شده تحت عنوان غرفه مجازی سوره مهر انجام دادیم که این بار این کار با ویژگی های متفاوت تری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس برپا می شود

غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس برپا می شود