مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-20سياسي

برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند


با پایان یافتن مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در این دوره از رقابت ها   123 متسابق آقا و 94 متسابق بانو از خراسان رضوی  از 26 تا 29 شهریور ماه  در رشته های  حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعا خوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: این مسابقات 26 تا 29 شهریور در رشته های حفظ 5، 10، 20 و کل، قرائت، ترتیل، اذان(ویژه برادران) برگزار شد و  13 داور در بخش خواهران و 12 داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات پرداختند.

حسینی گفت: محمد رضا جاهدی نیا، محمد لایینی و مسعود لعل اول در رشته حفظ کل و امید حسینی نژاد، هادی اسفیدانی و حمید صفدری در رشته قرائت حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین ابوالفضل چمنی، محمد حسین باغدار کریم آبادی و اکبر رودکی برگزیدگان در رشته اذان و سید حجت ترحمی، علی ابراهیمی و حمید حسینی در رشته ترتیل به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان افزود: در رشته حفظ 5 جزء محمد جواد موذن، علیرضا غفوری بیلندی و ذکریا رادانی، در رشته ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند

برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند