مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-20سياسي

گلایه آروین از بررسی پرونده باغات در جلسات شورای شهر


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم اصلاح فرایند رسیدگی به پرونده های باغات، تصریح کرد: این درست نیست که شورای شهر پایتخت با این حجم بالای کار وقت جلسات خود را به پرونده های باغات اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بهاره آروین در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در مخالفت با پیشنهادی مبنی بر اختصاص جلسات سه شنبه یک هفته در میان شورا به بحث باغات گفت: همانگونه که میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران عنوان کرد وقت زیاد گذاشتن روی یک مساله لزوما به معنای کارایی بیشتر نیست و خیلی وقت ها عکس آن است.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه من اساسا به فرایند بررسی پرونده باغات در صحن علنی شورا انتقاد دارم، گفت: چرا باید در شورای شهر پایتخت این میزان زمان برای بررسی پرونده باغات بگذاریم؟ خواهشم از دوستان این است که مرور کنند و ببینند در کدام شهر دیگری هفته ای یک جلسه از شورا مختص رسیدگی به پرونده باغات است.

وی اضافه کرد: بعضا ما شاهد پرونده های چالش برانگیزی هم هستیم که در نهایت بازگشت به کمیسیون دارند و پس از مدتی دوباره برای بررسی مجدد به صحن می آیند.

پس فرایند ما برای رسیدگی به بحث باغات درست نیست و بایستی اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه آروین از بررسی پرونده باغات در جلسات شورای شهر

گلایه آروین از بررسی پرونده باغات در جلسات شورای شهر