مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-20دانش

نشست پتانسیل همکاری های علمی ایران با مجارستان برگزار شد


نشست مشورتی پتانسیل همکاری های علمی ایران با مجارستان با حضور مجازی مسئولان ایرانی و مجارستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید کرد و گفت: تبادل دانشجویان دکتری و تبادل اعضای هیئت علمی از موارد مهمی است که بین دو کشور ایران و مجارستان باید پرداخته شود.

کوهیان گفت: پیوستن به تحقیقات و بین المللی کردن دانشگاه ها، تبادل دانشجویان دکتری و تبادل اعضای هیئت علمی از موارد مهمی می باشد که بین دو کشور باید پرداخته شود.

وی همچنین در خصوص استمرار ارتباطات علمی بین المللی، وضعیت حضور دانشجویان خارجی، حفظ و نگهداری دانشجویان بین المللی از طریق ساز و کارهای ویژه از جمله آموزش مجازی، MOOCs، برگزاری جلسات اسکایپ، وبینار و ایجاد سیاستهای تشویقی و اولویت سنجی و نیاز سنجی رشته ها و طرحهای مورد نیاز ملی به منظور اجرای آنها با ملاحظات کووید 19 صحبت کرد.

معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم همچنین به سوق دادن پروژه های پژوهشی به سمت طرحهای مسئله محور برای دوران کرونا و پساکرونا، تقویت حضور دانشگاههای ایران در شبکه های مجازی منطقه ای و بین المللی، طراحی شاخصهای لازم برای کیفیت آموزش عالی از راه دور، تقویت ارتباطات فردی اساتید و پژوهشگران در طرحهای پژوهشی بین المللی، بهره گیری از ظرفیتهای مراجع ملی در تعاملات بین المللی و سایر چالشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پتانسیل همکاری های علمی ایران با مجارستان برگزار شد

نشست پتانسیل همکاری های علمی ایران با مجارستان برگزار شد